Veelgestelde vragen

 

 

Ik heb de verkeerde bestelling/maat binnen gekregen. Wat nu?

 

Het is mogelijk dat wij tijdens het inpakken en versturen van je mooie bestelling een foutje hebben gemaakt. Neem dan contact met ons op, zodat we het zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. 

Hoe kan ik een artikel retourneren?

Tot op heden kunnen alleen artikelen bij ons geretourneerd worden waar geen eigen gegevens op staan, zoals je naam of bedrijf. 

Mocht je een artikel willen retourneren om wat voor reden dan ook, vragen we je om contact met ons op te nemen. Hier nemen we alle verdere stappen met je door.

Hoe plaats ik een bestelling?

 

Zie je in onze webshop een mooi artikel welke niet in jou kledingkast mag ontbreken? Klik op het product, kies de gewenste maat, de gewenste kleur en de gewenste bedrukking. Klik vervolgens op 'artikel toevoegen aan winkelwagen' Het product is nu toegevoegd aan je winkelmandje. Wanneer je op het winkelmandje klikt zie je een overzicht van je gewenste producten. Onderaan zie je een overzicht van de kosten. Klik vervolgens op afrekenen en vul al je gegevens in. Wanneer alle gegevens zijn ingevuld klik je op betalen & betaal je de producten. Je krijgt binnen 10 minuten na betaling een mailtje met daarin de bevestiging van je mooie bestelling. 

* mocht je er niet uitkomen, kun je altijd contact met ons opnemen!

Hoe pas ik een kortingscode toe?

Wanneer je de gewenste artikelen wil afreken, zie je bij het overzicht een kopje staan met 'voeg kortingscode toe' Wanneer de code bij ons systeem bekend is, wordt de korting verekend met de kosten van je bestelling. 

Mijn bestelling is beschadigd en/of niet compleet. Wat nu?

Het is mogelijk dat wij tijdens het inpakken en versturen van je mooie bestelling een foutje hebben gemaakt of dat er iets is mis gegaan tijdens de bezorging. Neem dan contact met ons op, zodat we het zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wanneer er een bestelling wordt geplaatst via onze website, wordt de bestelling doorgezonden naar de snijmachine. Mochten de producten niet op voorraad zijn worden deze besteld. Wanneer het product binnen is of al voorradig was, wordt het meteen in behandeling genomen. De snijmachine heeft het gewenste ontwerp uitgesneden en met behulp van de hittepers, wordt het ontwerp op de kleding geperst. 

Wanneer de bestelling is verwerkt wordt de bestelling verzonden naar jouw adres. Dit kan naar verwachting 7-9 werkdagen duren. (rekening houdende met drukte) Wanneer je je bestelling op vrijdag, zaterdag en/of zondag plaatst zul je dus iets langer op je bestelling moeten wachten. 

Wij verzenden alle bestellingen via PostNL. Kleine bestellingen, zoals mutsen, handschoenen en andere accessoires worden bezorgd in de brievenbus. Hiervoor hoef je dus niet thuis te zijn of te komen. Grotere bestellingen worden aan de deur bezorgd, door een PostNL bezorger. 

Hoe maak ik een account aan?

Door een account bij ons aan te maken, kun je makkelijker bestellen bij ons. Daarnaast is het makkelijker om eerdere bestellingen terug te zien en/of opnieuw te bestellen. Een account aanmaken doe je door op het poppetje rechtsboven in te klikken. Hier kun je een account aanmaken of inloggen. 

* een account hebben/aanmaken is geen vereiste om een bestelling te kunnen plaatsen!